niedziela, 24 stycznia 2010

Cukiereczki rozdaję!

Z okazji zbliżającego się pierwszego roku Fioletowego Poddasza
zapraszam wszystkich na candy :)



Można wygrać :
-papiery,
- kilka kwiatków,
- stemple,
- wstążki,
- guziki,
- dodatki tekturowe,
- akwarela - ecoline -do chlapania po papierze :),
- ćwieki.

Zasady są standardowe:
- zostaw komentarz pod tym postem,
- umieść informację o candy na swoim blogu.

Rok mija nam dokładnie 1 lutego :) ale zaczekam nieco z losowaniem :) trochę się zagapiłam :)
Losowanie odbędzie się 6 lutego w obecności miłych gości :) tzn przy świadkach :)

Pozdrawiam serdecznie i zapisujcie się :)

187 komentarzy:

  1. To ja pierwsza się zapisuję do zabawy :) Mam nadzieję że się mi poszczęści ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, ja również liczę na szczęście w losowaniu:) I cieszę się, że Cię znam osobiście:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez zapisuje sie do zabawy:)dopiero zaczynam-ale z biżuteira jestem na ty:)www.fioletowa-malina.bloblo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeeeeej! Cukierasy! Chętnie się zapiszę.
    Info już na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo nareszcie :P

    Bardzo smakowita nagroda :)

    zapisuję się ]:) - info w prawej kolumnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego naj z okazji rocznicy!
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam każde słodycze dlatego z miłą chęcią się zapisuję,Informacja już na moim blogu,pozdrawiam serdecznie-Barbara

    OdpowiedzUsuń
  8. hohoho:)
    zapisuję się i staję do kolejeczki grzecznie i świętuję razem z tobą pierwszy roczek:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak to się stało, że wcześniej do Ciebie nie trafiłam? Wstyd! Ale już nadrobiłam zaległości ;o)
    A po cukiereczki chętnie stanę do kolejeczki.

    OdpowiedzUsuń
  10. mniam mniam jakie cuuukieraski! usatwiam sie w kolejce! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cukiereczki super! Przystanę tutaj, poczekam grzecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. zaczynam kleic małe co nieco więc takie drobiazgi chętnie by mi się przydały...

    OdpowiedzUsuń
  13. chętna ;) info w bocznym pasku ;)
    http://tercepsowykatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. to juz rok? gratulacje i owocnego kontynuowania swoich pasji!!!! info z prawej stronki juz zamieszczam bo uwielbiam te candy losowanka - co prawda nie mam w nich szczescia ale lubie ten dreszczyk sprawdzania:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem jak najbardziej chętna! I gratuluję wytrwałości w prowadzeniu bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję roczku i życzę kolejnych lat tak owocnych i pełnych weny :)

    Oczywiście ustwaiam się w loejce po cukiereczki.

    http://www.radosnyczas.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Życzę kolejnych tak owocnych latek.
    A za słodkościami to bardzo przepadam!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje!!! i następnych owocnych latek życzę:)
    A już tuptam w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję z okazji rocznicy :)
    Podziwiam Twoje prace :)
    Chętnie też stanę w kolejce po takie słodkości ;)
    http://papierowe-fantazje.blogspot.com/

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też chętnie wezmę udział w losowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przyłączam się do świętowania i zabawy. Pozdrawiam cieplutko :)

    http://shiraja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. to ja też się ustawie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przyłączam się do zabawy
    Pozdrawiam
    Ania :)
    http://arizoona-hobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję rocznicy :-)) Też chętnie stanę w kolejce po te słodkości
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje z okazji rocznicy bloga!
    W kolejeczce się ustawiam :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję roczku
    super candy
    zapraszam do siebie
    olenkaja.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulację z okazji roczku:) Śliczne słodkości też ustawię się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  28. dopisuję się .. wierzyć trzeba !!!

    OdpowiedzUsuń
  29. To i ja dołączę do tego miłego grona:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakie słodkości, mało scrapująca jestem, ale motorzasty stempel mnie urzekł! Zapisuje sie niezwłocznie.

    Pozdrawiam!
    Weronika

    OdpowiedzUsuń
  31. wszystkiego najlepszego z okazji roczka :), prezenciki masz dla nas superowe :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkiego najlepszego !Wytrwałości, weny i wielu cudownych prac życzę i zapisuję się oczywiście

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluje rocznicy;)tez dopisuję się do kolejki;)pozdrawiam

    http://szkatulkazwyobraznia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. I się zapisuję na takie cukieraski z tak fajnej okazji;)

    OdpowiedzUsuń
  35. ja to chce!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    cuda nie widy!


    http://samborka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. To i ja się dopiszę, przy okzaji życzę kolejnych owocnych lat!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. z wielką przyjemnością wezmę udział w losowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Congratulations with your first blogoversary)))) Hello !!
    I hope I can take part in this candy?
    Many thanks for the chance to win it. I linked it on sidebar.
    http://larisa-raznosti.blogspot.com/
    Many hugs from Larisa.

    OdpowiedzUsuń
  39. To i ja stanę w kolejce, życząc przy okazji wszelkiej pomyślności :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wspaniałe przydasie! Staję w ogonku :o). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. I ja stanę w kolejce.
    Gratuluje bloga i wytrwałości w tworzeniu tych pięknych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  42. Wspaniałe kartki. Na candy też się piszę. Życzę dużo wytrwałości i pomysłów!

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluję wytrwałości, cierpliwości.. Ogromnej pasji w tworzeniu .. no i oczywiście Pierwszego Roczku na blogu :) Życzę dalszych owocnych latek w tworzeniu..
    Oczywiście dopisuję się do kolejki po te Twoje słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  44. wszystkiego najpiękniejszego :)a też spróbuję szczęscia :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Papier w kropki jest cudny! Staje w kolejce i kciuki trzymam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. I ja! I ja!
    Pozdrawiam.
    http://brzydula13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Oczywiście ustawiam się w kolejce
    http://wwwewkaka19.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. zmuszona do wpisania się wykonuję grzecznie polecenie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  49. No trzeba pomóc szczęściu :d Zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Gratuluję pieknej rocznicy i próbuję tez swego szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Gratulacje!
    Ustawiam się skromnie w kolejcez nadzieją, że los się do mnie uśmiechnie?:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Gratuluję rocznicy i zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Co za pyszności :) Gratuluję rocznicy i lece zostawić info na moim bocznym pasku :)

    OdpowiedzUsuń
  54. ...i ja ustawiam sie do ogonka :-)

    OdpowiedzUsuń
  55. to może i ja spróbuję :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  56. Bożeee, przegapiłabym Twoje candy :))
    dopisuję się szybciutko :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Gratulacje!!!
    Great candy. Thank you for the chance to win

    OdpowiedzUsuń
  58. Gratuluję rocznicy ... chętnie ustawiam się do kolejki.

    OdpowiedzUsuń
  59. Zjadłabym cukiereczka ;)
    Zapisuję się, podobno początkującym sprzyja szczęście :)
    Pozdrawiam, Ozdobniczka :)
    ozdobniczka.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. ja też się zgłaszam :) pozdrawiam!
    i życzę kolejnych lat twórczego blogowania :)

    a info już zaraz będzie u mnie tu:

    http://nocne-dlubaniny.blogspot.com/2009/07/candy-ale-jeszcze-nie-u-mnie.html

    OdpowiedzUsuń
  61. i ja chcę spróbować szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Również się grzecznie ustawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Aaa to i ja oczywiście spróbuję...
    www.swiatloli.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  64. Oj ale się trafiło !!!
    Przy okazji zapraszam do siebie po wyróżnienie.
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  65. jakie fajne przydasie:) zapisuję się!

    http://wlodziowachatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Zapisuję się i ja :)

    http://adzia1313.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  67. Zapisuję się i czekam na losowanie :)

    http://artystyczna-dusza-tulipanki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Uda się, nie uda spróbować warto :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Gratuluję rocznicy i zapisuję się na candy:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  70. Grzech nie spróbować :D
    Informacja u mnie na pasku bocznym. Pożyczyłam sobie fotę :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Staję w szranki!Pozdrowionka.Monika

    OdpowiedzUsuń
  72. Grzechem byłoby się do tej kolejki nie dopisać!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Wszystkiego twórczego z okazji rocznicy! Ja też chcę mieć szansę w losowaniu, a co! ;)
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  74. Gratulacje z okazji rocznicy. Miłego dalszego blogowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  75. oj, spróbuję i ja, co mi tam...

    i życzenia najlepsze z okazji pierwszego roku, oby dalej szło cudnie!!!

    pozdrawiam
    kornelia
    http://zupkamimi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Gratuluję rocznicy i dopisuję się w kolejce. Notka zaraz się pojawi:)
    wendy.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. gratulacje rocznicy!
    i ustawiam sie w kolejce po słodkości
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  78. ja też chętnie ustawię się w kolejce po cukieraski

    OdpowiedzUsuń
  79. również staję w kolejce po te łakocie :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Ja też tu stanę. Gratuluję roczku (:

    OdpowiedzUsuń
  81. Prawda, że nie wiadomo kiedy roczek zleciał? Dla mnie każdy dzień w takim cudnym towarzystwie mija jak oka mgnienie:)
    Staję w kolejce po te słodkości*
    Pozdrawiam Cię cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  82. To i ja sie wpraszam na cukierkową imprezkę :

    http://mamusza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. Gratuluję roczku i życzę wielu kolejnych pięknych i twórczych! Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  84. Witam
    Serdecznie gratuluję ROCZNICY
    Krążyłam, krążyłam i jednak dam swojemu szczęściu szansę:
    http://wikkori.blogspot.com/2010/01/kuszace-cukierasy-ma.html

    OdpowiedzUsuń
  85. Gratuluje rocznicy!
    Super cukierasy, oczywiscie ustawiam sie w kolejce :)
    Magda x

    OdpowiedzUsuń
  86. ...i ja tez staję grzecznie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Sie dopisuje i GRATULUJĘ !!!!

    OdpowiedzUsuń
  88. Gratuluję rocznicy.
    Wspaniałe cukierki się szykują.
    Pozdrawiam i ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  89. gratuluję rocznicy i ustawiam się grzecznie w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  90. ogromne gratulacje!
    a jakie słodkie te rzeczy;)

    OdpowiedzUsuń
  91. Gratuluje rocznicy i ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  92. Ja również gratuluje rocznicy, życzę kolejnych=)
    i grzecznie ustawiam się w kolejeczce
    www.maddzik.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  93. Hohohoho ilu chętnych:) No nic piszę się na candy i ja:)

    Pozdrawiam Joasia:)

    http://joasiunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. Może i ja się na coś załapię ;)

    Zapraszam do mnie :)
    http://yoanna-mojapasja.blogspot.com/2010/01/cukierasy.html

    OdpowiedzUsuń
  95. Oczywiście, że tez chcę! Może kiedyś sie uda :) Podobno siła tkwi w cierpliwości, więc cierpliwie czekam w kolejce.
    Pozadwraiam
    Agha

    OdpowiedzUsuń
  96. Ja też się dołączam do grona liczących na uśmiech szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  97. smakołyki :)
    chętnie przygarnę !

    OdpowiedzUsuń
  98. I ja :)
    Obie zasady spełnione, i staję w kolejce - coraz dłuższej, niestety :( ... Uścisków moc!!!

    OdpowiedzUsuń
  99. Zapisuję się do kolejki i liczę na łut szczęścia
    pozdrawiam :)
    http://pudelkoemi.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  100. ale cukierasy :D i ja sie dopisuje :D i oczywiscie gratki z okazji roczku :)

    OdpowiedzUsuń
  101. Ustawiam się w kolejce i zapraszam na candy u mnie:)
    Pozdrawiam,
    Asia
    sfilcowani.cba.pl

    OdpowiedzUsuń
  102. Jeszcze ja, jeszcze ja!
    http://malahabka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  103. Ależ tu tłoczno ;o) Wskakuję do kolejki, wygra ten kto wygrać ma. Lubisz fioletowy kolor? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  104. ja też ustawiam siew kolejce...:)...życzę ci wielu wspaniałych pomysłów na następny rok blogowania:)
    pozdrawiam
    rachel

    OdpowiedzUsuń
  105. I ja, i ja!!!
    www.tworyflory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  106. bardzo chętnie spróbuję szczęścia :) i kolejnych lat z super pomysłami życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  107. Wszystkiego najlepszego z okazji 1 roczka bloga. Życzę samych wspaniałych pomysłów i kolejnych lat :)
    A po cukiereczki się ustawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  108. Zatem twórczej przyszłości Ci życzę moja droga!! Oby przygoda w tym wirtualnm świecie była nieustającą inspiracją dla Ciebie :)

    Kolejka taka długa, ale i ja się zapisuję :)
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  109. posłusznie staję w ogonku...http://marika-handmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  110. Gratulacje z okazji rocznicy!

    Słodkosci takie wiosenne, że aż muszę szczęścia spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  111. Super, gratuluje roczku :)

    OdpowiedzUsuń
  112. Winszuję jubileuszu i zapisuję się do candy

    OdpowiedzUsuń
  113. Gratulacje! Życzę kolejnego roku pełnego pomysłów!

    Jak to jest? Urodziny bloga masz Ty, a prezenty dostajemy my :P

    OdpowiedzUsuń
  114. Gratuluję tak twórczego roku i życze kolejnych
    CANDY śliczności - ja też chcę !!!!

    OdpowiedzUsuń
  115. to i ja jeszcze stanę w kolejce po cukiereczki :)

    pozdrawiam
    www.natolinek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  116. thank you so much for the chance!!
    the link is here
    http://sasya-handmade.blogspot.com/

    Sasya

    OdpowiedzUsuń
  117. Ja też do kolejki, może się poszczęści? pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  118. Zdążyłam w ostatniej chwili...może to mnie się właśnie poszczęści?:)

    OdpowiedzUsuń
  119. Również i mnie poproszę dopisać do listy :D

    OdpowiedzUsuń
  120. Czy to oznacza, że jeszcze zdążę? :)
    Jeśli tak, to dopisuję się!
    Aneladgam, http://lylis.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  121. Długa ta kolejka u Ciebei ale dołączam może mi się poszczęści.

    www.karola-handmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  122. i ja, i ja ustawiam się w kolejkę
    gratuluję bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  123. bardzo kuszące słodycze! ustawiam się w kolejce i pędzę umieścić stosowne info u siebie na blogu :-)

    OdpowiedzUsuń
  124. a co mi tam, zapiszę się, było by miło wygrać w swoje własne urodziny... :)

    pozdrawiam
    Karola

    (http://pszczolkowo.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  125. Gratulacje! Dziękujemy za cukierki! Link do swojego bloga sidebar-
    http://lentochkann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  126. uuu, jakie cuda <3
    Staję w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  127. Ha, łakomie spróbuję szczęścia i ja:)

    OdpowiedzUsuń
  128. i ja też szczęścia spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  129. miły jubileusz, wszystkigo najlepszego. Ja dopiero zaczynam :-)no i czekam może coś tym razem........pozdrawiam ze śnieżnego Gdańska

    OdpowiedzUsuń
  130. To i ja szczęścia spróbuję

    OdpowiedzUsuń
  131. Wszystkiego najlepszego ;)
    I ja się ustawiam w kolejce;)
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  132. To i ja się dopiszę ;o)
    Info u siebie wklejam i zapraszam w odwiedziny u mnie też "małe co nieco" http://robotkowyswiatmychy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  133. Hejo hej! :)
    Ustawiam się grzecznie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  134. Może dopisze mi szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  135. No to i ja poproszę o dopisanie do listy chętnych ;)
    www.zielonegwiazdy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  136. Gratuluję rocznicy. Ustawiam się w kolejce i pozdrawiam
    http://www.fellixa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  137. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  138. Gratuluję Roczku!!!!
    Chętnie tu postoję za słodkościami:)

    OdpowiedzUsuń
  139. Gratulacje z okazji rocznicy!!!
    Przesłodkie cukiereczki!

    OdpowiedzUsuń
  140. Gratuluje urodzinek i zapisuje sie w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  141. o jeszcze zdążyłam! :) gratuluję 1 rocznicy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  142. Sto lat! Sto lat!

    Ja też się zapisuję do kolejki - z nadzieją na wygraną. :)

    OdpowiedzUsuń
  143. Kolejnych roczków, oby jak najbardziej udanych. Chętnie staję w kolejce i umieszczam info u siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  144. To i ja się dopisze.
    Może mi się poszczęści;)

    OdpowiedzUsuń
  145. Ale słodkości- też chętnie stanę do losowania;)
    Pozdrawiam
    Kerlaja

    OdpowiedzUsuń
  146. to i ja stawiam się w kolejce :) info na moim blogu po prawej stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  147. oh! zdążyłam :)

    info tu (wg dat):

    http://malowanyimbryczek.blogspot.com/search/label/CANDY

    OdpowiedzUsuń
  148. Dłuuuuuuuuuuuga kolejka, ale może i ja się załapię. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  149. i jeszcze jeden łakomczuszek ustawił się na końcu ogonka:) a co trzeba dać szansę szczęściu prawda? pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  150. słodkości cudne!nie spróbuje nie wygram :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  151. to ja tez sie ustawiam i pozdrawiam,info z prawej u mnie

    OdpowiedzUsuń
  152. Może zdążę jeszcze :) Pozdrawiam serdecznie :)
    Ula

    OdpowiedzUsuń
  153. Congratulations on a year of blogging :) I've linked you up on my sidebar and I'd love to join in. Thanks :)

    OdpowiedzUsuń
  154. Z przyjemnością wezmę udział w zabawie candy.
    www.bizugagipy.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  155. To jeszcze i ja się wpiszę :)
    Info na blogu z boczku :)

    OdpowiedzUsuń
  156. To ja też ustawiam się w kolejce. A nóż widelec ;)
    www.moniakowska.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  157. To jeszcze ja na koniec ustawię się w kolejce
    http://edyta350-toiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  158. zdążę jeszcze? gratuluję roczku ^^

    http://paszczakowice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  159. och ja się zapisuję, chociaż nigdy nie miałam szczęścia :)
    może tym razem
    gratulki przeogromne!!!
    http://malowanyogrod.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  160. to jeszcze ja się załapię :)

    OdpowiedzUsuń
  161. jeszcze ja, tak na ostatnią chwilę...

    OdpowiedzUsuń
  162. Staje w kolejce:-))) może mi się poszczęści:-)

    http://handemadebylily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  163. Może jeszcze i ja zdążę???? Taka okazja:))))
    http://neverending-story-neverending-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  164. To może i mi się jeszcze uda?
    Gratuluję i pozdrawiam!

    http://blog-iwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  165. zdaze????!!! mam nadzieje! info dodane:):)

    OdpowiedzUsuń
  166. w ostatniej chwili :)
    ale może się poszczęści...

    info u mnie po prawej:
    http://alisapassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  167. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  168. To ja będę następna! Z chęcią wezmę udział w zabawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  169. o nie .. zagapiłam się.. już po..

    OdpowiedzUsuń
  170. Gratulacje! Jeśli można tez staję w kolejce po cudne candy. ...i nieśmiało zapraszam na nowego bloga www.hendmejdbajkejt.blogspot.com ....i nieśmiało proszę o odrobinę wsparcia w stawianiu pierwszych kroków :-)

    OdpowiedzUsuń
  171. http://37prawd.bloog.pl/

    może tym razem się uda :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)