niedziela, 11 października 2009

Jestem

Jestem. Może ostatnio mniej tu, ale jestem. Zaglądam do Was choć nie zawsze starcza czasu na zostawienie komentarza. Wróciłam do pracy zawodowej i mocno ukróciło to czas na scrapowanie. Ale tak całkiem się nie lenię :) Robię ile mogę, niestety nie mogę na razie niczego pokazać, ponieważ jestem na jakiś czas bez aparatu. Mój aparat, och jak ja mu zazdroszczę, pojechał do Tybetu :) Tyle z tego dobrego, że pooglądam przynajmniej fotki. Jeśli uda mi się dorwać do czyjegoś aparatu to coś pokażę, choć część prac już poszła w świat. Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli :)

8 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. we wtorek mogę przyjść z aparatem

    OdpowiedzUsuń
  3. Też zazdroszczę Twemu aparacikowi :)
    i cieszę się że czytam Twe Literki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale się tu u ciebie zrobiło ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  5. TWÓJ BLOG JEST JAK ZE SNÓW- zapraszam po odbiór nagrody!!! Pozdrowionka i miłego powrotu do pracy:))))

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie ma ten aparat:) zazdroszczę;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. szodka, że nie mogłaś pojechać razem z aparatem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)