piątek, 30 października 2009

Wyróżnienia

Otrzymałam w ostatnim czasie sporo nominacji do wyróżnień :) Serce mi rośnie :) Dziękuję Wam dziewczyny!
Oto moje wyróżnienia:

od Zielonookiej,






Od Tin-Tin,




Od Tin - Tin
Przekazuję je: Zielonookiej, Rybiookiej, Jaśminowasi, Rudlis, Carrantuohil, Mirabeel, Ani, Anicie, Madi, Brises, Betik, Alinie, Noa-lii.



Od Tin-Tin, Madi, Zielonookiej, Rybiookiej, Agato.


Przekazuję je wszystkim dziewczynom, które odwiedzam, obserwuję, mam w zakładkach oraz tym, które odwiedzają mnie :)

Odbierajcie wyróżnienia.
Dziękuję Wam, że jesteście :)
Pozdrawiam.

18 komentarzy:

  1. dziękuję bardzo:*******************

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja osobiście bardzo dziękuję, chętnie się poczęstuję, bo uwielbiam Twoje wyróżnienia, i mam je wszytkie jak medale olimpijskie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do mnie po wyróżnienie :-) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo dziękuję za tak miłe słowa na moim blogu, są one dla mnie bardzo ważne. Gratuluję tylu wyróżnień ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. i dziękuję za wyróżnienie ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)