poniedziałek, 26 października 2009

Wymiana Bożonarodzeniowa

Wiem, że do świąt jeszcze wiele czasu, ale pomyślałam (z pomocą Zielonookiej) o wymiance bożonarodzeniowej. Czasu jest sporo, więc będzie można coś przygotować.
Zasady są następujące:
- osoby chętne do wymiany muszą zostawić komentarz pod niniejszym postem,
- chętni, będą dobierani w pary - pierwsza osoba komentująca wymienia się z autorem posta, następne osoby będą dobierane w pary w kolejności zostawianych komentarzy tj. 2 z 3, 4 z 5,
- osoby, które zostaną dobrane w pary, wymienią się pomiędzy sobą adresami,
- upominek powinien zostać wysłany do końca listopada,
- i najważniejsze, praca powinna być związana z świętami Bożego Narodzenia :).

Mam nadzieję, że chętni się znajdą :) Ja chętnie ugoszczę u siebie czyjąś pracę :)
Pozdrawiam Was wszystkie gorąco i życzę miłego wieczoru :)

18 komentarzy:

  1. No cóż, chyba będziesz gościć moją Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. o to wyzwanie dla mnie zwazywszy ze nie robie nic papierowego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. i ja bym chciała, tylko czy moja biżuteria się nada?;>

    OdpowiedzUsuń
  4. to moze i ja sie zapisze...jesli mozna...

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł ;) Chętnie wezmę udział w zabawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja wam w Tym chceniu przeszkodzę ;P
    Panią z Fioletowego zapraszam po odbór wyróznień ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Może się wyrobię z czasem ;P
    Proszę mnie zapisać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)